يکشنبه ۲۷ آبان
دارم تظاهر میکنم.... شعری از پ رستمی زاده(صحرا)
از دفتر نبض درد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ۰۰:۲۳ شماره ثبت ۲۲۷۲۷
بازدید : ۶۶۶ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر پ رستمی زاده(صحرا)
آخرین اشعار ناب پ رستمی زاده(صحرا)
|
دارم تظاهر میکنم از عشق سیرم
حس می کنم بیچاره و تنها و پیرم
تنهاترین تنهای این بلوای عشقم
بگذار بگریزم ز تو!هر چند گیرم
لبخند های تو،صدای تو،نگاه تو
یکروز از رویای تو،کابوس میگیرم
دارم تظاهر میکنم از تو گذشتم
بی سفسطه از ذهن تو آرام میرم
تنها دلیل خنده هایم خاطرات است
بیهوده در چنگال غم هایم اسیرم
راحت شوم آخر ولیکن هیچکس نیست
کز گرم آغوشش کمی آرام گیرم!
=============
کودک بغض های شبانه ام
امروز متولد شد
آسمان ابری
چه قدر ماهر است!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.