جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهدی خدایی (آیدین)
آخرین اشعار ناب مهدی خدایی (آیدین)
|
پشت پا می زند
دنیا
بر اندیشه درخت
اما
همنوا می شود با ترانه ِ
الوار شناور بر
رودخانه...
______
مثبت در جدال با منفی ،
منفی ،
سفید در برخورد بر سیاهی ،
سیاه،
زندگی در برابر مرگ،
مرگ ،
تنها گل می فهمد راز
غنچه نهفته را،
تلاش کلاغ
نافرجام...
_________
قبر سرخ
قصر طلاکوب
عطر یاس می آید
از دور.
شب سفید
شراره آتش
نوای نی می آید
از دور.
دشت سیاه
درختان سر بریده
پنجره ای با دوچشم زیبا
نسیم دریا می آید
از دور.
بخندد
و بمیر
آسوده
ای باران...
________
جهنمی
با هیزم استخوان
بهشتی با
حریر قلب
خدایی افتاده از تخت
در حروف شب ...
__________
خدا هست
و بیدار،
من
منتظر کسی
که چهارپایه زیر پایم را
تکانی دهد
تا ریسمان پرواز،
آشیانه کند در انحنای خالی
مغزم...
با تشکر از رضا نظری عزیز...
.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.