جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیدخلیل جبارفلاحی
آخرین اشعار ناب سیدخلیل جبارفلاحی
|
یکی باز مثل همیشه
دلمــو یه روز شکستـــی، مثل سنگ زدن به شیشه
رفتـــی و با رفتن تـــــو دل دیگــــــــه آروم نمیــشه
تازه داشت تو باغچه دل عشق تو شکوفــه می کرد
رفتی از روی بیــرحمی کندی اون گل و با ریشه
دلم از وقتـــی که رفتــــــی بخــــدا خیــلــی غــــــریبه
غـریب تر از یک غریبه ،با اینکه تو شهـر خویشه
تـو از اون روزی که رفتی هـــرگلــی برام یه خاره
هر شــــرابی که بنوشـــــم برام بــــی تو مثــــل نیشه
یه روزی میشنـــوی آخــــــر که دلـــــم بدون تو مرد
مثــل فرهاد توی کـــــوهـا ، مثـل مجنـون توی بیشه
یه دیوونــه مثل مـــــن بـاز ،میاد با تو دل مـــی بنده
سر نوشت اون بیچـــاره من می دونم که چـــی میشه
میـــری و تنهــــاش میــذاری با تمــــام خاطـــراتــش
می میــره تنهـا یه گوشـــــــه ، یکـی باز مثل همیشه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.