دوشنبه ۵ آذر
که این ترانه مال توست ****فدای رد پای توست شعری از فریداصل(درویش)
از دفتر ترانه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ ۱۶:۴۳ شماره ثبت ۲۱۸۴۷
بازدید : ۶۹۷ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب فریداصل(درویش)
|
به عشق من تو شک نکن
بیا من و تو رد نکن
که این دلم ، برای توست
فدا گشتِ ، مال توست
به عشق میرسی دلم
به شور میرسی گلم
اگر خدا ، خدا کنی
به یار میرسی دلم
به خنده ، تعنه میزند
به شور ، خنده میکند
چه میکشد دل غمم
خدا ،خدای عشق صَنم
که این ترانه مال توست
فدای رد پای توست
بیا ببین چه میکشم گلم
بیا ببین چه میکشد دلم
درویش@£
دوست هنرمندم تمنا داریم نام و فامیلی خودرا تکمیل نمائید متشکر می شویم . مدیریت سایت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.