جمعه ۲ آذر
عید امسال شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ ۱۴:۲۸ شماره ثبت ۲۱۷۸
بازدید : ۱۰۲۲ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
مکن شادی ، و خنده عید امسال اگرچه در دلت شادی ، و خوشحال
لباس عید خریدی ، نقل و آجیل قراره عید بری دیدار فامیل
خریدی مبلمان ِ نو دوباره چه عیب داره کنون فصل بهاره
شکوفه کرده اند بر تن درختان ولی غافل مشو از تیره بختان
نمیگم گرد تو از دور و نزدیک ندیدند گوشت بریانی توی دیک
ولی بحرین و لیبی غرق خون است اسیر ظالمان پست و دون است
سران مرتجع چون در سقوطند همه با هم شدند هرچند خطوطند
مشو غافل ز توفانی که دور است که طوفان حوادث گنگ و کور است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.