سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    مردی که هزار در هزار است

    شعری از

    رضا محمدی (شب افروز)

    از دفتر ناز نگاه نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ۲۳:۵۱ شماره ثبت ۲۱۶۲۶
      بازدید : ۵۴۶   |    نظرات : ۱۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)

    مردی که هزار در هزار است

    یک عاشق خوب و بی قرار است

    یک عالمه حرف خوب دارد

    در مرکز عشق استوار است

    چشمش به دعا و دست رحمت

    تنها ز ولایت انتظار است

    شیری که ز مادرش مکیده

    سرمایه ی مهر کردگاراست

    در درس محبت آفرین شد

    درمکتب عشق یادگار است

    رحمت به کسی که داده درسش

    رحمت به کسی که افتخار است

    مشقی که از او گرفته ام من

    از عشق علی(ع) به اعتبار است

    ذکرش شده نام پاک زهرا(س)

    ذکری که فزون تر از شعار است

    دیگر چه شمارم از صفاتش

    این رشته هزار در هزار است

    جانم به وجود پاک (سیفی)

    دیدم که در او وجود یار است

    این مرد خدا فقط خدائیست

    در مرکز عشق استوار است

    ---------------------

    شب افروز 4/10/92

    تقدیمی به حاج سیفی عزیزم

    که منت شاگردیش را دارم

    سفارشی که به عزیزانم دارم این که همنشین خوب انتخاب کنند

    از اساتید بهره بگیرند

    دنیا خوردن و خوابیدن نیست مشق ادب

    دوستتون دارم

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0