سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 22 ارديبهشت 1403
    4 ذو القعدة 1445
      Saturday 11 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۲۲ ارديبهشت

        خاکبازی

        شعری از

        عباس یزدی (طوفان)

        از دفتر طوفان نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۷:۲۱ شماره ثبت ۲۱۵۳
          بازدید : ۸۱۰   |    نظرات : ۱۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
        آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)

         
        خاکبازی 
          

        (دلا تا کی درین کاخ مجازی
        کنی مانند طفلان خاکبازی)

        روا باشد به جای کاخ دنـــیا
        کمی هم قبر خود را خوش بسازی

        مبادا مار و مورش لانه سازند
        بگیر از بهر تعمیرش جوازی
         
        چه بهتر باغ و حوضی در حیاطش
        که تا دل خوش کنی آنجا به بازی
         
        چو میخواهی نباشد تنگ قبرت
        شریک و شبهه در کارش نیآزی

        بنا کن آن سرا در بهترین جا
        که تا بر دیگران زینرو بنازی

        در این دنیا نداری هر چه داری
        چرا خود  را بدوزخ میگدازی
         
        ندادی خمس خود را چون عوارض
        ترا باید برند تا پیش غازی

        اگر خواهی درآنجا پول و پارتی
        نوافل را بخوان با هر نمازی

        اگر اینها  برایت مشکل آمد
        نرو از این جهان بی انتها  زی
         
        نیاز زندگی را باورت شد
        کنون باور بکن چندین فرازی

        تقلب در مدارک جعل عنوان
        محالست آن جهان اینسان بتازی
         
        تمام نقشه هایت در نهان ست
        عیان بر حق بود این حقه بازی

        دعا کند گر تنت را لرزه آمد
        ز(طوفان) وارهد هرگونه آزی

        به جایی که نباشد هیچ پناهی
        علــی آید ز بهر دلنوازی


        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

        Guest

        ،

        علی افشاری (فانوس)

        ،

        اشکبوس

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0