جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمانه نوری ( میترا )
آخرین اشعار ناب سمانه نوری ( میترا )
|
1.
حافظ !
دیگر نمی خوانمت
زدی زیر قول هایت
گفتـــه بـــــــودی می آیــد . . .
2.
حلقه ی دستانت را دور کمرم
تنگ تر کن
من عاشق اسارتم . . .
3.
ایستگاه راه آهن . . .
نگاه های عمیق و عاشق و تلخ . . .
بوسه با طعم ِ بغض . . .
صدای سوت ِ قظار . . .
.
.
.
آه . . .
لعنت به شاعری
که غزل دلتنگی سرود !
4.
انصافن یکبار که می خندی
در آینه بنگر
عاشق نمی شوی ؟!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.