شنبه ۳ آذر
تب خال شعری از مصطفی یگانه
از دفتر رباعی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ ۲۰:۱۸ شماره ثبت ۲۱۲۳۱
بازدید : ۱۲۰۹ | نظرات : ۴۷
|
آخرین اشعار ناب مصطفی یگانه
|
از حسّ قشنگ عــــاشقی بــال زنم
چون عاشق اویم که شده حـال زنم
با اینکه ازاین خُرافه ها دورم ، باز!!
ازچشم زدن تــرسم و تب خـال زنـم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.