پنجشنبه ۱ آذر
|
آخرین اشعار ناب صدف عظیمی
|
به نام خداوند صدف
می بنوشیدم از افراغ دل و اندیشه ات....
لاجرم اندیشه ای گل کرده است از ریشه ات....
حلقه ی شعرت زدی بر محور انسانیت؛
قافیه یا وزن را حتی نکردی پیشه ات....
تقدیم به:
سید حاج فکری احمدی زاده (ملحق)
وافراغ اندیشه ی ایشان
پ.ن:
توشیح در سروده استفاده شده است...!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.