جمعه ۲ آذر
به باد فکر نمی کند هیچکس... شعری از رضا قنواتي ( خيال )
از دفتر كوچ خليج نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ۰۰:۳۱ شماره ثبت ۲۱۱۴۶
بازدید : ۹۱۷ | نظرات : ۸۱
|
دفاتر شعر رضا قنواتي ( خيال )
آخرین اشعار ناب رضا قنواتي ( خيال )
|
به باد فکر نمی کند
هیچ کس
جز مردی
که در خواب راه می رود
با دکمه های باز
به خاک فکر نمی کند
هیچ کس
جز زنی
که عروسکش آب شد
تا کسی در او سبز شود
که زرد بود
به آب فکر نمی کند
هیچ کس
جز کودکی
که دلش را به دریا زد
اما غرق خاک شد
به مرد فکر نمی کند
هیچکس
جز خاک
به زن فکر نمی کند
هیچکس
جز آتش
به کودک فکر نمی کند
هیچ کس
جزبادبانی با آستین های سرخ
وبادی مخالف
با جیب های گشاد
که بکشاند
میان علف های خشکیده پای نگاهی
پیامبری را ...!
.
.
.
رضا فنواتی(خیال)
بندرماهشهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.