جمعه ۲ آذر
پاییز شعری از احمد البرز
از دفتر دلتنگی های من نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ۱۱:۰۶ شماره ثبت ۲۱۰۵۷
بازدید : ۱۰۱۷ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب احمد البرز
|
شعر از حوالی باران شنیده ای ؟
درد های نیمه سوخته باغ را
رنگ زرد وزمین بدوش می کشند
تا روزی باز
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.