جمعه ۲ آذر
روزهای با تو شعری از لیلا اریا
از دفتر کوتاه های دلتنگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ۱۳:۱۹ شماره ثبت ۲۱۰۲۵
بازدید : ۶۲۸ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب لیلا اریا
|
روزهای با تو بودن
بسان بادی در روزگارم وزید
که فرصت جمع کردن جوانیم را ازم گرفت......
.........لیلا اریا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.