جمعه ۲ آذر
معلوليت (به مناسبت روز جهاني معلولين) شعری از هادی بیابانی
از دفتر دلنامه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ۲۳:۲۹ شماره ثبت ۲۰۹۳۳
بازدید : ۷۶۹ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب هادی بیابانی
|
پاهایی درخواب
صندلی چرخدار
برسجاده ی عشق
می خوانمت
تورا
ودرانتظارفردایی روشن
همگام میشوم
با هدیه ای که داده ای
معلولیت!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.