شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مهدی خدایی (آیدین)
آخرین اشعار ناب مهدی خدایی (آیدین)
|
1-
تصویرِ
خارج و داخل
قاشق
واقعی تر از
وجود خیلی هاست...
.........
2-
ظلمی نمی کند
خورشید ،
وقتی می سوازند
تن سفید ابر،
برای دیدن ِ
اولین پرواز ِعاشقانه
کرم ابریشم.
...........
3-
شانه می زند
دریا
گیسوی ساحل را
وقتی با موج
همنوا
می شود.
..........
4-
در سفسطه
بین بود و نبود
همیشه
عقل ضایع می شود
و
در جدال بین
خورشید
و ابر،
خاک سیاه،
بهره مند.
..........
5-
از وقتی
گـــِل ، آدم شد
نمی ترسد
گـــُل ،
از خنده بر آفتاب.
...........
پی نوشت عاشقانه:
1-
سرد بود
رودخانه برفی
ولی
ماه
همچنان شنا می کرد
در چشمانم...
......
2-
نمی ترسیدم از
هیچ چیز و هیچ کس
به جز خدا،
و ندیدن تو.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.