باید تورا در شعرهایم می پرستیدم
از دلهره لبریز بودم موقع رفتن
از قطره های اشک تو هرگز نترسیدم
با ناله هایت التماس ماندنم کردی
با دست می گفتم خداحافظ ، نفهمیدم
بـــر انتـظارت خط کشیــدم تــا بفهمی من
نسبت به عشقت تاکنون درشکّ و تردیدم
حالا که دور افتاده ام از چشم های تو
تنها خدا داند که بعد از تو نخندیدم
پ ن: بداهه نوشتم و از همه ی سروران تقاضای نقد دارم
سپاس و ارادت فراوان-8 آذر 92