جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علیرضاجهانگیری نوین
آخرین اشعار ناب علیرضاجهانگیری نوین
|
وقتی که دل به دست تو تسلیم می کنم
با هر تپش تورا به تو تقسیم می کنم
در من نماز؛ پنجره ای باز رو به توست
تا قبله را به سمت تو تنظیم می کنم
من یک کویر خشک به باران رسیده ام
وقتی به روح سبز تو تعظیم می کنم
عاشق شد وشکست قلم ؛ چون دلم عزیز
تا دید رخ ماه تو ترسیم می کنم
شق القمر حکایت ماهی ...مرید بود
اینک ببین به عشق تو دل نیم می کنم
رویین تنم زآب حیات نگاه تو
هرزخم را به دست تو ترمیم می کنم
وقتی لبت به شک دلم خنده می زند
تردید را طلیعه ی تصمیم می کنم
وقتی که هم پیاله ی چشم خدا شدی
از مست مردنم به خدا بیم می کنم
تا پانزده آذر هر سال سر رسد
هر جای خانه را پر تقویم می کنم
من مومنم به مستی چشمان مست تو
شعر را به چشم تو ...تقدیم می کنم
-سالروز میلاد جناب مینا آباد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.