سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        شور عاشورا

        شعری از

        ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )

        از دفتر زلال نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۰۴ شماره ثبت ۲۰۲۵۷
          بازدید : ۹۳۴   |    نظرات : ۱۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
        آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )

        فـریـاد ازیـن درد

        میـدان بگـرفتـه قـوم نـامـرد

        اولاد حسین ابن علی(ع) زار و حزین است

        آن ظلم که کوفه بر خدا کرد

        غمخانه بگسترد

        .

        بگذار بگریـم

        در این حرم یـار بگریم

        بگذار کـه بـا دیـده ی خونبـار بنالـم

        با داغ نهان، زار بگریم

        غمبار بگریم

        .

        امروز فغان است

        خون در لب یک رود روان است

        امروز بـه شش ماهه عطش آب ندادنـد

        نـا مردمـی و ظلم عیـان است

        عالم نگرانست

        .

        فریاد بر آرید

        آن حادثه بر یاد بر آرید

        امروز  سر  ِ عاطفه از پشت بُریدند

        آه از دل ِ آزاد  بر آریـد

        فریاد بر آرید

        .

        بگذار بسوزم

        بـا محنت دلـدار بسوزم

        بگذار که از آتش جانکاه بنوشم

        در حسرت دیدار بسوزم

        بسیار بسوزم

        .

        ای کاش بـمیـرم

        از عالم بی عاطفه سیرم

        ای کاش که دیگـر غم ِ تکرار نبینم

        بـا محنت بی فاصله پیرم

        در عشق اسیرم

         

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0