جمعه ۲ آذر
پر خواهد کشید شعری از حامد خلجی
از دفتر اسمان خیس نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ۰۰:۲۶ شماره ثبت ۲۰۲۴۶
بازدید : ۴۹۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب حامد خلجی
|
ﺳﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪ ﺑﺎر ﻣﯽ زﻧﺪ
ﺑﺮگ ﺑﺮگ ﺧﺎطﺮات
ﺑﺎر دﯾﮕﺮ ﻣﯽ زﻧﺪ
ﮔﯿﺴﻮان ﺷﺐ ﺑﺮای ﺧﺎطﺮات
در ﮐﻨﺎر اﺳﻤﺎن
ﺑﺎر دﯾﮕﺮ ﻣﯽ زﻧﺪ
ﺣﺒﺎب لحظه ھﺎ ﯾﮏ داﯾﺮه ﺳﺖ
در ﻣﯿﺎن ﯾﮏ ﺳﺘﺎره
راھﯽ اﺳﺖ
رﻗﺺ ﺧﻮرﺷﯿﺪ
ﮐﻨﺎر دﺷﺖ ﺳﺮ ﺳﺒﺰ ﺑﮭﺎر
روﺷﻦ اﺳﺖ
ﻓﺎصله ﻧﯿﺴﺖ
ﺑﯿﺪار اﺳﺖ
ﻧﺰدﯾﮏ و ﻧﺰدﯾﮏ ﺗﺮ اﺳﺖ
ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﺑﺎزی زﻧﺪﮔﯽ
دﺳﺘﺎن ارزوﺳﺖ
ﺑﺮای اﺳﻤﺎن ﯾﮏ ﺧﻮاﺳﺘﻦ اﺳﺖ
ﺣﺘﯽ ﺑﺮای ﺧﺪا ﮐﺎﻓﯽ اﺳﺖ
ﻣﺜﻞ ﺳﺘﺎره ﻣﯽ درﺧﺸﺪ
دﺳﺘﺎن ﺗﻮ
زﻧﺪﮔﯽ ﻣﻌﻨﺎی ﺗﻮﺳﺖ
ﻣﻌﻨﺎی ﺑﻮدن اﺳﺖ
ﻓﺮشته ھﺎ رھﺎ ﺧﻮاھﻨﺪ ﺷﺪ
در ﻣﯿﺎن ﭘﺮﺗﮕﺎه
ﻧﺎله ھﺎ ﻓﺮﯾﺎده ھﺎ ﺧﻮاھﺪ رﺳﯿﺪ
ﺑﺎز ﺑﺎل ﯾﮏ ﻓشته
ﮐﻨﺎر ﺗﻮ ﺧﻮاھﺪ رﺳﯿﺪ
ﻣﺜﻞ ﯾﮏ ﭘﺮﻧﺪه ﮐﻨﺎر اﻧﺘﻈﺎر
ﺑﺮای رﻓﺘﻦ
ﭘﺮ ﺧﻮاھﺪ ﮐﺸﯿد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.