يکشنبه ۲۷ آبان
آبروی هستی شعری از علی نیاکوئی لنگرودی
از دفتر دفتر اول نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۳۰ شماره ثبت ۱۹۹۲۶
بازدید : ۶۲۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر علی نیاکوئی لنگرودی
آخرین اشعار ناب علی نیاکوئی لنگرودی
|
ای آبروی هستی، در بزم نور و دیده
از چشم نازنینت، سر می زند سپیده
از رنگ ماهتاب و حسنش چه می توان گفت
زین حسن جلوه تو، هرگز ندید دیده
در منظر نگاهت، در نور بی نهایت
درویش و پیر و دانا، هرقامتی خمیده
حاشا حجاب رحمت از صورتت بداری
کین یوسف و ترنجش، بس دستها بریده
تابم ز کف ربایی، چون خرقه برگشایی
مجنون ز عشق لیلی، صد پیرهن دریده
تا کی در این صبوری، ما و امیدواری
وز درد و رنج دوری، این دل چه ها کشیده
نیاکوئی لنگرودی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.