يکشنبه ۲۰ آبان
رسم وفاداری ! شما حرفی نداری ...؟ شعری از رضا محمدصالحی
از دفتر شاید فردا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۱۴ شماره ثبت ۱۹۶۸۱
بازدید : ۸۶۴ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب رضا محمدصالحی
|
من دیــگر آیــین جفا را می پـسندم
بــالاتـرین جـور شـما را می پـسندم
این گُرده ام کو خنجر عشق شما...کو؟
مجـروحِ عشقم ، زخم ها را می پسندم
در عاشــقی گسـتاخم و پـــروا ندارم
دلــداده ام ، راه خطـا را می پـسندم
تصـویـرهـای درهـم ِ نـازک خیـالی
در قـاب هـای بی ریـا را می پـسندم
همزاد شورم... نغمـه ی بیداد سازم -
در گوشــه ی حزن ِ نوا را می پسندم
با مـن مگـو سّـرِِ نهـانی ...بی شکیبـم
تا رازهـــای بر مـلا ! را می پـسنـدم
امیـــدوار ِلطـف سـاقی می نـشـینم
یک جــرعه از جام بلا را می پسندم
رسـمِ وفاداری ! اگـر حرفی نداری
من دیــگر آیین جفـا را می پسندم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.