يکشنبه ۲۷ آبان
كسي مرا نديد شعری از سمانه هروی
از دفتر زلال نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۳۷ شماره ثبت ۱۹۶۲۲
بازدید : ۱۰۸۴ | نظرات : ۱۰۴
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
كسي مرا نديد
شكستم و غمي زبانه كشيد
كه آه و سوز دلم سينه های داغ دريد
از آن زمان كه به خاكم ، خدا ز روح پاک خود بدميد
كسي ز باغ ضمیرم گلی نبرد و نچيد
و محض خاطرم گلي نخريد
ز ساقه ام بريد!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.