به نام خداوند صدف
چشمم ببین برای تماشا کمی بخند
اصلا بیا به ساحل دریا کمی بخند
دنیای من ، امید من و شادی منی
امید من برای شادی دنیا کمی بخند
فردای من ز نام تو پر رنگ میشود
باری برای حرمت فردا کمی بخند
شیدای روی تو گشتم عزیز مصر
حالا برای بیا برای زلیخا کمی بخند
مجنون بمان بخاطر لیلای غصه ها
مجنون برای شادی لیلا کمی بخند
دریا بمان مقابل تو چون صدف شوم
صخره بمان مقابل دریا کمی بخند
قلب صدف شکسته به رویای عاشقی
ای با وفا به دیدن رویا کمی بخند
پ.ن 1:
امشب بیا به محفل زیبای دردها
امشب برای شادی"شیوا "کمی بخند
پ.ن2:
تقدیم به عزیزانی که حق بر گردن من دارند:
استاد بی بدیل مهر و پایداری جناب ملحق گرانقدرم
استاد بی بدیل تواضع جناب سید سلام احمدی زاده ی گرانقدرم
استاد بی بدیل ادب جناب آصف گرانقدرم
استاد بی بدیل صبر جناب میرسلیمانی گرانقدرم
استاد بی بدیل ترانه جناب سعیدی گرانقدرم
استاد بی بدیل صداقت جناب کاظمی گرانقدرم
و به
سمانه هروی عزیزم...
برای اینکه دوباره لبخند را تجربه کنیم!
پ.ن3:
فقط کمی نقد