جمعه ۲۵ آبان
عاشق شدن سخته... شعری از مهسا ی (ترانه)
از دفتر ♥♥ نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۳۲ شماره ثبت ۱۹۰۹۶
بازدید : ۸۸۹ | نظرات : ۹۴
|
آخرین اشعار ناب مهسا ی (ترانه)
|
وقتی تو نزدیکی ، احساس من خوبه
عاشق شدم انگار،هر لحظه بارونه
فرقی نداره باز،هرجا بری هستم
نبود تو شاید ، کاری بده دستم
تو خلوت خونه ، حالم پریشونه
جای تو خالیه،هر لحظه ویرونه
ستاره تو شب ها با من یه عاشق شد
تو آسمون ماه هم ، عمر دقایق شد
دوباره بارونو ،دوباره دلتنگی
چی کار کنم شاید ، یه روز تو برگردی
خیسه خیابونا ، خیال تو چتره
عاشق شدن انگار، هر لحظه از درده
افکار من با تو ،هر لحظه احساسه
برق نگاه تو ، دنیامو میسازه
این حسو باورکن بازم کنارم باش
عاش شدن سخته توی خیالم باش
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.