جمعه ۲ آذر
آرزو....3 شعری از سامان سعیدی
از دفتر تاوان سکوت نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۸۶۹۹
بازدید : ۷۱۶ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب سامان سعیدی
|
تو که هستی کنار من بساط عاشقی جوره
در این شب های رویایی غم و غصه ازم دوره
نزن پلکی تو ای زیبا در آغوش پر از مهرم
همون یه لحظه دوریه نگاهت میشه دلشوره
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.