جمعه ۲ آذر
رویش شعری از ایمان نوش آذری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۸۵۷۹
بازدید : ۸۰۵ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب ایمان نوش آذری
|
هنوز وقت رویش ما نشده بود
ترسیدیم
از یائسه شدن زمین ترسیدیم
باغبان بیا اینجا بهارش هم سرد است
ایمان نوش آذری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.