سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید
۱- نهاد نیک
سایت ادبی شعرناب
دلم دریایی از اندوه ودرد است
ز عشق و عاطفه خاموش وسرد است
بگو با یاس قلب من چه کردی
که از اندوه تو پژمرده،زرد است
من از جناب خرسندی که زحمت ویرایش سروده ام کشیده اند تشکر قدر دانی می کنم ..
یا علی مولا