شنبه ۳ آذر
پرواز شعری از بهروز قاسمی (رها)
از دفتر انتظار نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ۲۲:۱۸ شماره ثبت ۱۸۳۶۹
بازدید : ۸۲۲ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر بهروز قاسمی (رها)
آخرین اشعار ناب بهروز قاسمی (رها)
|
((پرواز))
پرواز می کنم به پشت ابرها.
خورشید را خواهم دید،
گرم خواهم شد،
پرواز را یادم هست.
نه بالم شکسته بود،
نه پایم در بند
بهروز_ رها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.