جمعه ۲ آذر
قفس شعری از هادی خدایی(زمین)
از دفتر کینه وعشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ۱۱:۳۱ شماره ثبت ۱۸۳۴۸
بازدید : ۸۳۳ | نظرات : ۵۱
|
دفاتر شعر هادی خدایی(زمین)
آخرین اشعار ناب هادی خدایی(زمین)
|
روبه روی این قفس
درختان بسیار
هوای مطبوع
اتومبیل های شیک
و دختران زیبایی هست.
پشت این قفس
ساختمانها مرتفع میرویند
انسانها مرفه زاده میشوند
و گلها
رنگ گرانی دارند.
اما من درقفسم
قفسی به دور از میله های آهنی
به دور از دیوارهای سنگی
من در قفسی هستم
که افراد بسیاری در آن
رفت وآمد میکنند،
قفس که هرمتر از خاک آن
گاوصندوقی از ریال می طلبد.
قفس من
به تمام حنجره
معنای غربت را نعره میزند.
کاش امشب
مادرم از غرب بوزد.
«سروده ای در خوابگاه دانشگاه شهید بهشتی»
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.