يکشنبه ۲۷ آبان
من راه را گم کرده ام شعری از مینا محمودی
از دفتر غزلیات نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ۰۸:۳۶ شماره ثبت ۱۸۳۴۳
بازدید : ۱۰۶۳ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب مینا محمودی
|
من راه را گم کرده ام
ای همرهان ای همرهان من راه را گم کرده ام
هم کشتی و هم نوح را ، هم ناخدا گم کرده ام
سهراب خنجر خـــــورده ام کو نوشدارویی مرا ؟
این زندگــی شــــد پرملال ومن دوا گم کرده ام
قیـــــد خدابرداشتم از جـــــان و من کافر شدم
شد دل پراز بیهودگـــی ها من صفا گم کرده ام
پیمان شکستم با خدا ، بیگانه ام از خویشتن
عهدی که با او داشتم در ما سوا گم کرده ام
چون مریمم ، روح القدس در جان دمید اما چرا؟
آلوده یِ... دنیا شدم ، روح خدا گم کرده ام
فارغ شدم از خویشتن چون گرگ تنها زیستم
عهدازل کردم فراموش ووفا گم کرده ام
تا " لا الهه" گفتم و خالی شدم ؛ از قید تن
گویا که " الاّ الله " را در نا کجا گم کرده ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.