جمعه ۲ آذر
شرقه برهنگی را تفسیر (((پروانه))) نیست شعری از فروغ قلاوندی
از دفتر سیاهی های سرد نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ۱۱:۱۴ شماره ثبت ۱۸۳۰۴
بازدید : ۱۲۱۳ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب فروغ قلاوندی
|
اینقدر آزادی و شرافتم را
در پستوی پیله ی نجابت چشمانم نگرد!!
ای پروانه ی لب دوخته
تو را کجای این برهوت زنجر کرده اند !
که شبیه چشمان من است!
من از آیینه بیزارم
..
من از آیینه بیزارم
و از تن پوش عدالته ماسیده بر تنم !
..
تمام شرق منم؟!!
که بر اندام آزادی
مانتویی تنگ بپوشم!!؟
نه
نه اشتباه نکن
تمام سکوت دستانم را
در پیله ی نجابت چشمانم تفسیر مکن
....
راز آلوده تر از آنم
که
پروانه ی آزادیم
ااز گلوی
افسار گسیختگان
زهر بنوشد!!!
......................................
سپاس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.