جمعه ۲ آذر
کلیه فروش شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ ۰۸:۵۶ شماره ثبت ۱۸۲۰۶
بازدید : ۹۹۲ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
فروشی قلوه ی دلداده دارم
بجای دل ز دلبر مانده دارم
همان یاری خوابم را ربوده
وصالش را به رویا چیده دارم
عباسعلی استکی 24/6/92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.