جمعه ۲ آذر
چهار راه سرنوشت شعری از اصغر نوذری(آرام)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ۱۷:۰۶ شماره ثبت ۱۸۲۰۲
بازدید : ۶۴۱ | نظرات : ۴۲
|
دفاتر شعر اصغر نوذری(آرام)
آخرین اشعار ناب اصغر نوذری(آرام)
|
در استعاره ی مکنیّه ی باورهایت
دعوا داشتند بـــا دلم
عاشقانه چشم هایت
و
بر سر چهـــــــــــــار راه سرنوشت
شدم تصادفی
کشته ی حضورت !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.