يکشنبه ۲۷ آبان
|
آخرین اشعار ناب اسامه یعقوبی
|
ترانه : نفرین
تقدیم به:
(( مرد دوران استاد عاشقی ))
(( سیاهپوش قلبها رضای صادقی ))
*************************
نفرین
اونیکه نفرین میکنه فکر میکنه که عاشقه
عاشق اونه که میشکنه اما قلبش شقایقه
نفرین نمیکنم تورو چون دلم طاقت نداره
حتی یه دونه قطره اشک از توی چشمات بباره
اوج:
نفرین نمیکنم تورو تو جاری تو خون منی
ت ٌ تک تک ثانیه هام عزیز مثل جون منی
نفرین نمیکنم تورو بدون که عاشقم هنوز
با اینکه آتیشم زدی رفتی عقب گفتی بسوز
...................................
نفرین نمیکنم تورو هنوز برام مقدسی
شاید یه روز برگردی ٌ بداد این دلم رسی
نفرین نمیکنم تورو به حرمت اون خنده هات
به یاد اون روز و شبا به پاس اون محبتات
نفرین نمیکنم تورو این نیست مرام عاشقی
تواین طوفان درد و غم هنوز برام یه قایقی
اوج:
نفرین نمیکنم تورو تو جاری تو خون منی
ت ٌتک تک ثانیه هام عزیز مثل جون منی
نفرین نمیکنم تورو بدون که عاشقم هنوز
با اینکه آتیشم زدی رفتی عقب گفتی بسوز
اوج 2:
از من نخواه عزیز من برم فراموشت کنم
تونور چشمای منی نزار که خاموشت کنم
نگو میخوام تنها باشم هنوز تو دنیای منی
مجنونم باور بکن هنوز تو لیلای منی
..............................
خدا میدونه قلب من تو سینه دیوونه شده
دل خراب و عاشقم چجوری ویروونه شده
آه دل شکستم ٌ میسپارم دست آسمون
حتما صدامو میشنوه خدای خوب و مهربون
آه دل شکستم ٌ میسپارم دست آسمون
حتما صدامو میشنوه خدای خوب و مهربون
اوج:
نفرین نمیکنم تورو تو جاری تو خون منی
تٌ تک تک ثانیه هام عزیز مثل جون منی
نفرین نمیکنم تورو بدون که عاشقم هنوز
با اینکه آتیشم زدی رفتی عقب گفتی بسوز (6)
شهریور 1391 اسامه یعقوبی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.