جمعه ۲۵ آبان
چاپ کتاب شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر ایثار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ ۱۹:۱۴ شماره ثبت ۱۸۰۹۶
بازدید : ۱۹۲۲ | نظرات : ۱۴۱
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
ای تمام شاعران ِ آشنای شعرناب
اندکی صبرو تحمل لازم ست بهر کتاب
خوان اول منزل زرین قلم را طی نمود
خوان بعدی .صفحه چینی ِ امین ست با شتاب
عکسها کامل نگشته خوان سوم در ره است
شکوه گر فردا نمایی داده ام حالا جواب
در کتاب شعر ما چون شد مشخص سهمتان
می شود تعیین . دقیقا سهم هر کس در حساب
بهر تایید نهایی خوان پنجم مشکل است
خط خورد قطعا در اینجا جمله اشعار خراب
خرده بر (طوفان ) نگیری . مدتی بنشسه او
چونکه اشعار شما بگذشته از حدنصاب
خوان بعدی نوبت چاپ کتاب ناشر است
تا رسیم در خوان هفتم میشود دلها کباب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.