دوشنبه ۵ آذر
کوروش شعری از ناصر یادگارفرد
از دفتر سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ۱۲:۴۰ شماره ثبت ۱۷۹۵۰
بازدید : ۱۰۱۶ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب ناصر یادگارفرد
|
فتح شوش
در عصر کوروش
یاد اون روز
در خزانه
پر شد از زر
پانته آ
حوری زیبا
قد و گیسو
بلند و بالا
چشم و ابرو
دلربا
ماه رخی
در اسارت سپاه
در میان
اون غنایم
وصف ماه نسا
پر کرد
گوش کوروش پادشاه
مردمانش کرددرویش
از بهر خدا
هیز چشمانی نابکار
پچ پچی افتاد
در میان خادما
کوروش
اون مرد خدا
بی درنگ
او را رهاند
از ماجرا
چون خبر
آمد به
شوی پانته آ
گشت آگه
از جوانمردی
شاه
شد سرباز
کوروش
آبرداتاس
رزمجو
کشته شد
در کارزار
رفت اشک آلوده
بر بالینش پانته آ
از غفلت آراسپ
او نیز جانش بداد
در نبرد
نفس و وجدان
وجدان
جان نباخت
نیک کورش
ماند
در تاریخ ما
هم بماند
وفای زن
از پانته آ
------------------------نقد آزاد است-----------------------
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.