جمعه ۲ آذر
الله الله ز چشمان تو!!! شعری از حسن درویشی (فاحه)
از دفتر غزلیات فاحه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ۲۰:۵۳ شماره ثبت ۱۷۸۴۵
بازدید : ۶۶۱ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر حسن درویشی (فاحه)
آخرین اشعار ناب حسن درویشی (فاحه)
|
الله الله ز چشمان تو
تیرگی چاه زنخدان تو
غنچه ی سربسته تویی نازنین
وای از آن پسته ی خندان تو
دست و تن و ساعد و قوس کمر
منحنی سرو خرامان تو
قلب همه مدعیان جهان
موم شده در کف دستان تو
جان من و جان تو ای نوگلم
نوگل من، جان من و جان تو
صبر کجا و من بیدل کجا
شمع کجا،شمع شبستان تو
قند کجا و لب لعلت کجا
مشک کجا،نفحه ی بستان تو
ای که شکرهای جهان جملگی
آب شده در شکرستان تو
دست به زلفین توام آرزوست
فاحه شده دست به دامان تو
با درود
فاحه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.