جمعه ۲ آذر
اسیران شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ۱۳:۱۶ شماره ثبت ۱۷۸۳۲
بازدید : ۱۳۶۴ | نظرات : ۴۴
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
اسیران فلسطین نو جوانند
تمام عمر در زندان بمانند
اگر وقت گل دامادیش شد
بجای هلهله قرآن بخوانند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.