شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
دزدان احساس
دنیای مجازی
300 و اندی
آواره های در به دری
و بی کسی در تحلیل!
زیر خط احساس
اندر خم حاصل
5+2
شماره پرواز شان2
جناب قاضی این دو کفه ترازو
یکی خدا و یکی شیطان.
بداهه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.