جمعه ۲ آذر
استقامت شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ۱۳:۱۲ شماره ثبت ۱۷۷۷۹
بازدید : ۶۴۴ | نظرات : ۴۶
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
تو ای دل استقامت پیشگی کن
رهایی فلسطین زندگی کن
اگر کل جهان خونت بریزند
برای فتح قدس آمادگی کن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.