يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر علی مردانه (امید)
آخرین اشعار ناب علی مردانه (امید)
|
قاب عکسِ روی دیوار،صدای عجیب و نازت
همه ی دلبستگی هام،اون نگاه دلنوازت
سفر اول و با هم،رفته بودیم یه جای دور
فکر کنم همون سفر بود که شدم عاشق یک نور
چادر سفیدو بنداز،روی بخت هردوتامون
نشه خیس یه وقت رخ تو،میشه خیس هر دو چشامون
من ترانمو میخونم،تا بشه روز و شبت شاد
وقتی مُردم بگو ای دل،چه ترانه ای بهم داد
من ترانم پرِ دردِ،صدای غمگین و خسته
خوش به حال اون کسی که به این دنیا دل نبسته
با صدای عاشقونه،میخونم ای نازنینم
واسه چی منو نمیخوای،میمیرم ای بهترینم
وقتی عکستو گذاشتم روی قلب صاف و پاکم
مهرِ تو دلِ منو برد،بی نگاهت عمق خاکم
من مثِ گنجشکم اما،تو شبیه سقف هستی
اگه تو منو نخواستی،دفتر عمرمو بستی
توی گلزار نگاهت،هر چیزی میشد بخونی
جز اونی که تا همیشه،خودتو ازم برونی
با مداد عاشقی من،میکشم نقش چشاتو
اگه که گذاشتی رفتی،ببینم ناز نگاتو
******************************************
این ترانه ادامه دارد....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.