سلام سلام همه ی دوستان
اگه میشه لطف کنید ضعف کار رو بگین بعضی ها از روی لطفی که دارن چیزی نمیگن
منتظر نقد تک تکتون هستمحتی اگه دوست داشتین دعوام کنید
بازم ممنون
_________________________________________________
عاشق شدن حرف دله ؛ حرفای ساده مشکله
نگاهشو ندیدنو دوری و سختی مشکله
شبا باید تو فکر اون تا صبح فقط سحر بشه
استرسی توی وجود باید فقط الم بشه
همش حواست به اونه شاید یه روز ببیندت
شاید با یه عالمه حرف یه روز بیاد به دیدنت
خلاصه...
هر شب واسه اون دلت همش تند میزنه
تمرین حرفای غمو توی وجودت میزنه
عاشق شدم با یک نگاه با حر فای یواشکی
با چشمای قشنگ تو, نگاهای قایمکی
اینکه به جا کنارمی واسم خدا ضروریه
خدا کنار منو تو یه عشق آسمونیه
تولد عشق منو خدا خودش گفته به ماه
واسه همین شبا میگه ازم یه آرزو بخواه
آرزومه کنار تو بازم پر از قشنگی شم
نگاهتو ببینمو بازم بیای- بیای پیشم
تولد عشق منو با ماه پیوند میزنن
خدا کنه خدا بیاد ببینه چشمک میزنن
ستاره ها تو چشممون پر از یه حس روشنه
عشقه دیگه عاشق که شی حرفای هر کی دشمنه