جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
|
علم خورشیدیست رخشان
یک معلم نیـــز همچـون مـاه تـابـان
می تـوان در انـعکاس نـور دانش ، جهل را کُشت
لیـک بـرخــی شبـه استـادان نـادان
نـوکــــر نـفسنـد هــــر آن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.