چهارشنبه ۲۳ آبان
نقاشی شعری از بهنام دلنواز
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ۰۲:۵۳ شماره ثبت ۱۷۶۲۴
بازدید : ۸۹۴ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب بهنام دلنواز
|
دل من غصه هاتو نقاشی کن
زیر نقاشی یه کم خطاطی کن
بنویس اسم دیگت رازقیه
کار روزو شب تو عاشقیه
بنویس هزار دفه شکستنت
خونو رو تودیدنو نشستنت
چشم اگرگریه داره از غم توست
گریه هاش مرهم زخم تن توست
بنویس مهربونی بی ارزشه
دل سپردن به کسی یه لغزشه
غصه ها همیشه بار دوشته
سیلی نامردا زیر گوشته
دل من غصه هاتو نقاشی کن
زیر نقاشی بازم خطاطی کن
بنویس هرچی غمه تموم میشه
هرچی میل تو باشه همون میشه
شب تاریک جاشو به سحر میده
ازشروع زندگی خبر میده
حالاتو شادیاتو نقاشی کن
هرچی که غصه داری خط خطی کن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.