جمعه ۲۵ آبان
غرورتو بشکن شعری از مهسا ی (ترانه)
از دفتر ♥♥ نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۲ ۱۶:۱۷ شماره ثبت ۱۷۵۰۹
بازدید : ۱۳۱۰ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب مهسا ی (ترانه)
|
گاهی زیر بارون گاهی توی ایون
خیلی خیلی آروم بازم میشم داغون
بازم دلم گیره هواتو میگیره
میخواد برم کم کم انگار بازم دیره
شاید بشی حالا یه حس آرامش
سکوتتوبشکن دلم نمی خوادش
همینکه تنهایی شده واسم همدم
واسم دیگه بسته غرورمو نشکن
حواس من پرته تو این هوای غم
شده بازم اینجا پر از غم و ماتم
سکوتتو بشکن دلم واست تنگه
بدون تو اینجا دلم پر از درده
سکوتتو بشکن دوباره رویا شو
واسه دلم بازم شبیه دریا شو
هوای قلبت رو دوباره بهتر کن
با این فداکاری سکوتتو کم کن
دلم واست تنگه واسه صدای تو
سکوتتو بشکن سکوت غم هاتو
یه عمره تنهایی شده واسم همدم
سکوتتو بشکن غرورمو نشکن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.