يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
سَرسَبز،سَرم سَبز،سینه بَسی سَرد
سَر سَبزتراز سیب،سینه کمی سَرد
سَرسام از این(سین)،(سین)است کهِ سَرفصل
سَرمشق سَرابی است ساعت بَسی سَرد
سَر دَرد سَرم سوخت،سازم همه دَمسر
سازش چه میخواست سازی همه دم سَرد
سوفار دهانش، سازد همه را سَنگ
سنگِ سَرِ مَجنون سازد همه سَر سنگ
ساجِ وَرِ بی پُشت،سِدرهِ است در دسَت
سَطوت نمی آید سازش همه دَر بَست
تَرسای و مَسیحا گوی،عیسای عالم شو
(سینی)بگوی ساقی دَمسازِ حالم شو
صفدر،صعوه صحبتِ سِعایت کُن
سو کهِ زِ چشم آید سُخره و سِفاهت کُن
آرش سما گویی،ساعتی است سر خوش
سَرمَست اَز پِیکار،سَرمَست کمی دَم خوش
آرش غفاری درویش05/06/1392
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.