جمعه ۲۵ آبان
مجموعه ای از کوتاه نوشته های عِرفا شعری از کوروش کیان ایرانی (عِرفا)
از دفتر عِرفا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ۱۸:۰۶ شماره ثبت ۱۷۴۲۳
بازدید : ۵۲۱ | نظرات : ۵۴
|
دفاتر شعر کوروش کیان ایرانی (عِرفا)
آخرین اشعار ناب کوروش کیان ایرانی (عِرفا)
|
دنیا” ، بازیهایت را سرم در آوردی…
گرفتنیها را گرفتی…
دادنیها را ” ندادی “…
حسرتها را کاشتی…
زخمها را زدی …
دیگر بس است…
چیزی نمانده …
بگذار آسوده بخوابم …
محتاج یک خواب بی بیداریم
کوروش کیان ایرانی
(عرفا)
********************
درد داره
تـــو بـــاشی
مــن هم بــاشم
امــــا قسمــت نبــاشه
کوروش کیان ایرانی
(عرفا)
*********************
بعضی از آدم ها
به بعضی چیزها عادت نمی کنند...!
مثل من، به نبودن تو !!
کوروش کیان ایرانی
(عرفا)
*********************
روی شـــــانه هایم
سنگینـــی می کند !
دستــــی
که بایــــد
باشـــد
و هرگز نیست
کوروش کیان ایرانی
(عرفا)
**********************
مـــن برای تنهــــــــــــــــا نبـودن
آدم هـای زیـادی دور و بـرم دارم
آن چیــزی کـه ندارم
کسی برای "بـا هــــــــــــــــم بـودن" است.......
کوروش کیان ایرانی
(عرفا)
************************
هـــر روز بـــر روی دِلـــم مــی نــویســم
" عـــاشقــی تـــا اطــلاع ثـــانــوی ممنـــــوع "
بــه رویـــای بـــا تـــو بـــودن کـــه مــی رســـم
دیگــــر بـــار
دلــــم مــی لــــرزد
تـــو ، چـه می فهمی!
حــال و روز کسی را که دیگر هــــیـــــچ نگاهی دلــش را نمی لرزانـد ...!
کوروش کیان ایرانی
(عرفا)
***************************
وقتی نباشی ...
میان "سربه راهی" و "رو به راهی"
هیچ کدام نیستم
آواره ام !!!
کوروش کیان ایرانی
(عرفا)
**********************
حـرفی نـدارم …
مـن حـاضـرم حـتی جـانم بـه لبـم رسـد …!
اگـر جـانم تـو بـاشی …
کوروش کیان ایرانی
(عرفا)
**********************
باور کـــــــن
زندگـــــی آدم گاهـــــی
لَنگ مـــــی شود . . .
لنگ کمـــــی دلگــــرمـــــی
فقـــــــط کمـــــی . . . ! ! !
کوروش کیان ایرانی
(عرفا)
**********************
تـمـــــــــام ِ
دلــتنگی هایـَم را جَمع کـَرده ام ..
زیر ِ بَغَــل زده ام
و مُـنتظـــــــــرَم ..
تــــو بیــــایی...
کوروش کیان ایرانی
(عرفا)
************************
تو،
برایِ من
من،
برایِ تو
ومعادله تکمیل است ...
کوروش کیان ایرانی (عرفا)
************************
دور نرو
بیا کنار دلم
من غیر از این ها که می نویسم
نوازش هم بلدم..
کوروش کیان ایرانی (عرفا)
**************************
با سپاس و درود فراوان بر شما اساتیداهل قلم از حضور همیشه سبز و محبتهای شما به اینجانب کمال تشکر رو دارم همیشه سبز و برقرارباشید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.