جمعه ۲ آذر
مادر ( شعری زلال ) شعری از بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ ۲۲:۵۲ شماره ثبت ۱۷۳۵
بازدید : ۸۴۵ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
آخرین اشعار ناب بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
پلکت نبستی ! آن شب که تب میخوردجانم. تسکین دردم دست هایت بودمادر . ای نور ربانی به من جامی امید از آسمان ده ! وامانده ام تنها در این دلواپسی،ها عشق تو در دل زند گُر من از تو دارم هرچه دارم امر کن بر جان فشانی! موج نگاهت را دل دریا ندارد . گیرد بهانه گه خیالم ؛ گهواره ام را ! *********** مستفعلن فع مستفعلن مستفعلن فع مستفعلن مستفعلن مستفعلن فع مستفعلن مستفعلن مستفعلن مستفعلن فع مستفعلن مستفعلن مستفعلن مستفعلن مستفعلن فع مستفعلن مستفعلن مستفعلن مستفعلن فع مستفعلن مستفعلن مستفعلن فع مستفعلن مستفعلن فع مستفعلن فع زلال فوق بر وزن ( مستفعلن فع ) و با دخالت مستفعلن در قالب زلال بدون قافیه سروده شده است. با تشکر از استاد دادای عزیز پدر شعر زلال اسفند ماه هشتاد و نه از مجموعه ی ( خیالی زلال)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.