جمعه ۱۱ آبان
بگذار تا بلند بگو یم شعری از سهراب باقری
از دفتر تا عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۲ ۰۷:۳۶ شماره ثبت ۱۷۲۲۲
بازدید : ۶۵۲ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب سهراب باقری
|
دیگر گوش دلم بدهکار این حرف ها نیست
هر چه بخواهند بگویند گفته اند
کولی باد هم
هر چه می خواهد در گوش خرگ های سوخته
پچ پچ کند
بگذار تا بلند بگویم
که چشمانت
مطلع تمام غزل های ناسرود ه ی من است
و من هر روز
سهم دلم را
از فروردین چشمانت
می چینم
واردیبهشت سینه ات
بوی شعرهای مرا دارد
باد از هر سمتی که می خواهد بوزد
وماه
روی سیاه شب را سفید نکند
من دیگر تشنگی وترس را نمی شناسم
دست های من پر از ستاره ی صبح است
و فردا هم
باران خواهد بارید
89 برازجان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.