جمعه ۲ آذر
اشک 1 شعری از سامان سعیدی
از دفتر تاوان سکوت نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۲۱ شماره ثبت ۱۷۱۸۹
بازدید : ۱۲۱۹ | نظرات : ۷۳
|
آخرین اشعار ناب سامان سعیدی
|
اشک من آتشفشان عقدهاست
اشک من تاوان دوری از خداست
در زمانی که دگر معجزه نیست
اشک من آیینه عبرت نماست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.